L'acudit es queda curt i de llarg. N'hi ha prou amb dividir les xifres de visitants per les hores d'obertura i anar a passar unes horetes comptant la gent que entra.
Molt bó!! Però el problema de tot plegat és que realment el que compta és el número de visitants. I no es valoren altres paràmetres com poden ser la qualitat del servei o el benifici social que es pot generar. No creieu?
Un acudit d´alló més realista i extrapol·lable a tot el que requereix una valoració en número en tots els camps... A la vegada una llástima, no tant per la mentida o inflament de dades (efecto picaresca espanyola), sino per la necessitat de reduïr l´efecte de qualsevol acte a xifres.
La qüestió és aquesta: no s'hauria de donar tanta importància a les xifres, tot i que és pràcticament l'única dada quantitativa (i, per tant, objectiva) de què disposen els polítics per justificar uns pressupostos
La evalució qualitativa dóna més feina que la quantitativa i requereix més esforços, tant per confeccionar-la com per evaluar-ne i entendre els resultats... el de sempre... La llástima és que l´evaluació d´exposicions només serveixen per aixó, en la majoria dels casos, per justificar presupostos aplicats pels polítics o per entitats diverses, més que per comprovar la acceptació d´una programació i l´opinió del públic.
Visita el bloc de la segona promoció de Tècnics d'Animació del Patrimoni Cultural Local
Tècnics d'Animació del Patrimoni Cultural Local
Idees, propostes, pensaments, experiències i projectes del grup de Tècnics d'Animació del Patrimoni Cultural Local de l'àrea de cultura de la Diputació de Barcelona, coneguts com a TAPs. La nostra funció és dur a terme programes de participació i iniciatives concretes per promoure la memòria històrica i fer accessible el patrimoni cultural a nous públics i a grups en perill d’exclusió cultural. Durant la primera meitat del 2008, desenvoluparem la nostra tasca a diversos museus de la Xarxa de Museus Locals.
8 comentaris:
Ostres que bo!!!
D'acord que Spain is different, però caram, també m'agradaria pensar que no funcionem així...tanmateix no sempre... no ...?
...
(Silenci...)
Evidentment és una exageració. Però tots sabem que els resultats es poden "cuinar" i presentar de molt diferenta manera.
Ui, si sabessiu tota la veritat...
L'acudit es queda curt i de llarg. N'hi ha prou amb dividir les xifres de visitants per les hores d'obertura i anar a passar unes horetes comptant la gent que entra.
Molt bó!! Però el problema de tot plegat és que realment el que compta és el número de visitants. I no es valoren altres paràmetres com poden ser la qualitat del servei o el benifici social que es pot generar. No creieu?
Un acudit d´alló més realista i extrapol·lable a tot el que requereix una valoració en número en tots els camps... A la vegada una llástima, no tant per la mentida o inflament de dades (efecto picaresca espanyola), sino per la necessitat de reduïr l´efecte de qualsevol acte a xifres.
Avaluació quantitatvia, avaluació qualitativa. That is the question.
La qüestió és aquesta: no s'hauria de donar tanta importància a les xifres, tot i que és pràcticament l'única dada quantitativa (i, per tant, objectiva) de què disposen els polítics per justificar uns pressupostos
La evalució qualitativa dóna més feina que la quantitativa i requereix més esforços, tant per confeccionar-la com per evaluar-ne i entendre els resultats... el de sempre...
La llástima és que l´evaluació d´exposicions només serveixen per aixó, en la majoria dels casos, per justificar presupostos aplicats pels polítics o per entitats diverses, més que per comprovar la acceptació d´una programació i l´opinió del públic.
Publica un comentari a l'entrada