21/2/08

Públic i finançament dels museus


Per reflexionar... Extret del bloc de Mauro Entrialgo, del diari Público (clicar sobre la imatge per ampliar-la).

8 comentaris:

Eloi Castells, MUSEU D'HISTÒRIA DE SABADELL ha dit...

Ostres que bo!!!

D'acord que Spain is different, però caram, també m'agradaria pensar que no funcionem així...tanmateix no sempre... no ...?

...

(Silenci...)

Guillem OPC ha dit...

Evidentment és una exageració. Però tots sabem que els resultats es poden "cuinar" i presentar de molt diferenta manera.

Anònim ha dit...

Ui, si sabessiu tota la veritat...

L'acudit es queda curt i de llarg. N'hi ha prou amb dividir les xifres de visitants per les hores d'obertura i anar a passar unes horetes comptant la gent que entra.

Carme Comas ha dit...

Molt bó!! Però el problema de tot plegat és que realment el que compta és el número de visitants. I no es valoren altres paràmetres com poden ser la qualitat del servei o el benifici social que es pot generar. No creieu?

Isabel Lázaro MUSEU MOLLET ha dit...

Un acudit d´alló més realista i extrapol·lable a tot el que requereix una valoració en número en tots els camps... A la vegada una llástima, no tant per la mentida o inflament de dades (efecto picaresca espanyola), sino per la necessitat de reduïr l´efecte de qualsevol acte a xifres.

Anònim ha dit...

Avaluació quantitatvia, avaluació qualitativa. That is the question.

Marisol Barrientos ha dit...

La qüestió és aquesta: no s'hauria de donar tanta importància a les xifres, tot i que és pràcticament l'única dada quantitativa (i, per tant, objectiva) de què disposen els polítics per justificar uns pressupostos

Isabel Lázaro MUSEU MOLLET ha dit...

La evalució qualitativa dóna més feina que la quantitativa i requereix més esforços, tant per confeccionar-la com per evaluar-ne i entendre els resultats... el de sempre...
La llástima és que l´evaluació d´exposicions només serveixen per aixó, en la majoria dels casos, per justificar presupostos aplicats pels polítics o per entitats diverses, més que per comprovar la acceptació d´una programació i l´opinió del públic.